לבניית אתר התקשרו: 054-4565126

אנליטיקס וכלי מנהל האתרים

תוכן עניינים

כבר יש לכם אתר והכל טוב ויפה אבל בלי שיווק של האתר באינטרנט יהיה קשה ללקוחות שלכם להגיע אליו.
אפשר לבצע מגוון רחב של פעולות קידום אתרים שונות.
מנועי החיפוש המובילים בישראל גוגל ובינג נותנים לבעלי אתרים שני כלים מאוד חזקים למעקב אחרי ביצועי האתר באופן כללי ומעקב אחרי ביצועי האתר במנועי חיפוש.
כלי מנהל האתרים של גוגל, גוגל אלניטיקס, כלי מנהל האתרים של בינג ועוד.

גוגל אנליטיקס (Google Analytics)

כלי האנליטיקס של גוגל הוא כלי מעולה וחובה לכל אתר.

בעזרת הכלי הזה בעל האתר ומקדם האתר יכולים למדוד את ביצועי האתר, לנתח תנועה נכנסת לאתר ולהבין את פעילות הגולשים באתר.
כשאנחנו מריצים קמפיין פרסום בגוגל או פרסום בפייסבוק נרצה להבין ולנתח את ביצועי הקמפיין, לעקוב אחרי התנועה הנכנסת לאתר שלנו, להבין כמה זמן הגולש נשאר באתר שלנו ואילו פעולות הוא מבצע באתר מעבר לכניסה לאתר מקמפיין הפרסום.
כחלק מביצוע מגוון פעולום קידום אורגני נרצה להבין מאיפה מגיעה התנועה לאתר שלנו ולנתח את נקודות החולשה והחוזק של האתר.

כלי האנליטיקס של גוגל מאפשר לנו לעשות את כל הפעולות האלה. ניתן להפיק מגוון רחב של דוחות מניתוח תנועה חיה בזמן אמת באתר, ניתוח מקקורות התנועה לאתר וביצועי העמודים השונים באתר.

להוספת גוגל אנליטיקס לאתר שלכם עוד היום התקשרו: 054-6834057

מנהל האתרים של גוגל (Google Search Console)

כלי מנהל האתרים של גוגל או בשמו החדש סרץ' קונסול הוא כלי נפלא שגוגל נותנים לבעלי אתרים כדי להבין איך מופיע האתר במנוע החיפוש של גוגל.
בעזרת הכלי נוכל לראות את ביטויי החיפוש שבהם מופיע האתר בגוגל ומיקום דפי האתר במנוע החיפוש, מספר החשיפות ומספר ההקלקות על האתר שלכם בכל ביטוי.

בעזרת הכלי הזה אפשר לעזור לאתר להגיע למנוע החיפוש של גוגל ולבקש ממנו לסרוק ולעדכן את האתר שלך מה שיגרום לגוגל להציג אותו במנוע החיפוש.
בעזרת הכלי נוכל להציג לגוגל את מפת האתר שלך, לבקש מהבוטים של גוגל לסרוק את האתר של, לקבל רשימת הערות ותקלות באינדוקס האתר שמונעים מעמודים מסויימים להופיע במנוע החיפוש ולהבין את הפערים השונים.

כלי מנהל האתרים של גוגל מאפשר לנו גישה לכלים השונים של גוגל כמו גוגל שופינג, גוגל ספרים ועוד ע"י הדגשת מידע רלוונטי באתר והוספת האתר לסכמת החיפוש של גוגל.

להוספת כלי מנהל האתים של גוגל לאתר שלך עוד היום התקשרו: 054-6834057

מנהל האתרים של בינג (Bing – Webmaster Tools)

בכלי מנהל האתרים של בינג שני הכלים שגוגל מציעים בנפרד, בינג מציעים בכלי אחד.
בעזרת כלי מנהל האתרים של בינג נוכל לנתח את התנועה באתר שלנו במנוע החיפוש של בינג, לנתח ולשפר את נוכחות האתר במנוע החיפוש של בינג ולבקש ממנו לסרוק ולהוסיף את האתר שלנו למנוע החיפוש של בינג.
בישראל משתמשים בבינג בערך 10,000 גולשים. מצד אחד זה מספר נמוך מאוד ביחס לנתוני השימוש בגוגל. מצד שניזה אפיק שיווק לא מנוצל שיכול למנף את העסק והאתר שלך מול המתחרים.

להוספת כלי מנהל האתים של בינג לאתר שלך עוד היום התקשרו: 054-6834057

כשאנחנו בונים אתרף מבחינתינו שילוב שלוש הכלים האלו הוא חלק בלתי נפרד מהאתר. גם אם לא תשתמשו בהם מייד בתהליך בניית האתר, יש ערך חשוב מאוד לנתונים הנצברים בכלים האלו שלא יהיה ניתן להשיג ללא ביצוע מעקב מהיום הראשון של האתר באוויר.

רוצה לעקוב אחרי ביצועי האתר והגדלת החשיפה במנועי החיפוש

השאר את הטלפון או את הדוא"ל שלך ונשמח ליצור איתך קשר

דילוג לתוכן