לבניית אתר התקשרו: 054-4565126

תחזוקת אתר אינטרנט

אתר אינטרנט דורשת תחזוקה שוטפת לקוד האתר, התוכנות המשולבות בו וברוב האתרים גם לתוכן האתר.
אתר אינטרנט מוזנח שלא עובר תחזוקה שוטפת חשוף לפרצות אבטחה, פגיעה בקידום האתר במנועי חיפוש ויכול להגיע למצב שהתוכן המוצג בו יראה לא טוב.

תחזוקה שוטפת

אתרי אינטרנט כמו אתרי מסחר אלקטרוני, אתרי גלריות ובכלל אתרים שהתוכן בהם דינאמי צריכים להיות מעודכנים באופן שותף. איתי פוגלר – בניית אתרים מציעה שירות תחזוקה יעלי ונוח לאתר שלך ע"ב יומי, שבועי וחודשי לפי צריך ולפי צרכי האתר.
צורך בביצוע עדכון שוטף של האתר ייקבע כבר בתהליך אפיון האתר והוא חלק בלתי נפרד מתהליך בניית האתר.

באתרים שלנו מערכת ניהול נוחה לשימוש ואם תבחרו בכך, תוכלו לנהל את האתר שלכם בעצמכם. אבל זכרו, אי אפשר להשוות עבודה, מהירות ויעילות של איש מקצוע ובטח גם כזה שבנה את האתר ומכיר את המערכת לעבודה של אדם שאינו בעל מקצוע.

תחזוקה שוטפת של האתר עוזרת לקידום אורגני של האתר במנועי החיפוש ומעלה את דירוגו ואיכותו.

תחזוקה טכנית

מערכת האתר והתוספות השונות שמותקנות בו מתעדכנים על בסיס קבוע כדי לשפר את עצמן, למנוע פרצות אבטחה ולהישאר מעודכנים עם התפתחות הטכנולוגיות השונות.
תחזוקה שוטפת טכנית של האתר יכולה לשפר את יכולות וביצועי האתר ולתת לגולשים באתר שלך חווית משתמש טובה יותר ושיפור השירות ללקוחות שלך.

תחזוקת התוכן האתר

בסיום בניית האתר שלך נמסור לך אותו כשהוא שלם ומוכן ועדכני ביותר ליום המסירה.
ככל שהזמן עובר מוצרים או שירותים שקיימים אצלך באתר עשויים להתעדכן, להתחלף ולהשתנות ואתה כבעל האתר רוצה לתת ללקוחות שלך את השירות הטוב ביותר ולכן אתה צריך להישאר עם האצבע על הדופק ולשאוף לעדכן את האתר ככל שידרש.

פרסום תכנים ומאמרים באופן שוטף באתר תורם לחוויית המשתמש באתר ולקידום האתר במנועי חיפוש.

השירות שלנו כולל ביצוע עדכונים שוטפים לאתר, כתיבת מאמרים חדשים, עדכון תמונות ומוצרים וכמובן ביצוע תחזוקה טכנית שוטפת של רכיבי האתר השונים.

 

תחזוקה שוטפת של האתר היא חשובה ואסור לזלזל בה. כמו שמנקים, מידי פעם צובעים קיר מחדש, משפצים ומעדכנים את בית העסק או המשרד גם אתר אינטרנט דורש תחזוקה שוטפת.

תן לנו לחסוך לך זמן יקר ולתחזק את האתר בעבורך

השאר את טלפון שלך ונשמח ליצור איתך קשר

דילוג לתוכן