לבניית אתר התקשרו: 054-4565126

עמוד עסקי ב-Facebook

תוכן עניינים

עמוד עסקי ב-Facebook הוא כלי שיווקי חשוב לעסק שלך.
בעזרת עמוד עסקי בפייסבוק אפשר לצבור ונהל קהל לקחות, לפרסם מוצרים חדשים ומבצעים ולשווק את העסק שלך.
אופי העמוד העסקי משתנה בהתאם לקטגוריית העסק, לדוגמה בעמוד של מסעדה נוכל להוסיף תפריט ובעמוד של אומן נוכן להוסיף את רשימת השירים שלו.

חשוב לשים לב להבדל בין פרופיל אישי לעמוד עסקי

פייסבוק מאוד מקפידים על הפרדה בין עמוד עסקי לפרופיל פרטי והם 

"תמורה בעד האגרה"

לא מספיק רק להקים עמוד עסקי ב-Facebook. הלקוחות שלכם ובכלל גולשים בפייסבוק אוהבים ורוצים תוכן. "בתמורה" לליק שלכם הלקוחות מצפים לקבל משהו בחזרה. מבחינתכם ה"משהו" הזה הוא תוכן רלוונטי עבור הלקוחות שלכם שיכול להתחיל משיתוף של מה קורה בעסק שלכם, מוצרים חדשים, מבצעים וערך נלווה כמו הדרכות, טיפים וכל אלמנט שיווקי אחר.
אתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב ואתם מכירים את המקצוע והתחום שלכם ולכן אתם חייבים להיות מעורבים ביצירת התוכן שיפורסם בעמוד ללקוחות שלכם.
חשוב להקפיד ולפרסם פוסטים בעמוד העסקי. אם תרצו ותוכלו לעשות זאת בעצמכם זה מבורך.
אם אתה רוצים שננהל בעבורכם את העמוד העסקי שלכם צרו קשר: 054-6834057

לא רק בעולם הוירטואלי

זה נכון שעמוד עסקי ב-Facebook הוא כלי שיווקי נפלא, אבל זה לא מספיק
חשוב לזכור להשתמש בעמוד כדי לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם על קשר מחוץ לעולם הוירטואלי ולאסוף כתובות דוא"ל ומספרי טלפון (בדרכים כשרות, כן?!) כדי שתוכלו להמשיך וליצור איתם קשר בעתיד, להציע להם מוצרים ומבצעים שונים ועוד.
את כל זה אפשר לעשות במגוון דרכים שונות כמו הגרלה (בכפוף לחוק ההגרלות), מבצעים שונים ועוד.
רוצים שנעזור לכם לשפר את השיווק בעמוד העסקי שלכם ולאסוף את פרטי הלקוחות שלכם, התקשרו: 054-6834057

יחסי חברות בין פייסבוק לגוגל

קיימים סוג של "יחסי חברות" בין גוגל לפייסבוק.
כמומנוע החיפוש של גוגל סורק אתרי אינטרנט ונכסים דיגיטלים אחרים, הוא סורק גם את פייסבוק (או לפחות מה שפייסבוק מאפשרים לגוגל לסרוק) ו עמוד עסקי בפייסבוק מתווסף בקלות ובמהירות לתוצאות החיפוש בגוגל.
הקמת עמוד עסקי מגדילה את הכנסים הדיגיטלים שלכם ו"דוחפת" מטה את המתחרים.
לרוב, גוגל מאנדקסת את הדף העסקי בשם הדף. לכן אין מניעה להוסיף לשם הדף את מילת המפתח הכי חזקה שלכם כדי להתברג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל עם נכס "איכותי".

איסוף לידים ולקוחות

פייסבוק הוא כלי נפלא לאיסוף לידים ולהגדלת מאגר הלקוחות שלכם. בין אם זה בעזרת קמפיין לאיסוף לידים או בעזרת פרסום פוסטים אורגניים המייצרים פעילות בעמוד שלכם. אפשר לפרסם פוסטים שמטרתם איסוף מספרי טלפון, מיילים לבצע הגרלות (בהתאם לחוקי ההגרלות) ובכך להגדיל את החשיפה שלכם ואת קהל הלקוחות שלכם.

חיזוק הקשר עם הלקוחות ובניית אמון

אחד הכלים הכי חשובים ש עמוד עסקי ב-Facebook נותן לנו הוא כלי הדירוג. הלקוחות ומקבלי השירות שלכם יכולים לתת דירוג לעסק שלכם ולהוסיף חוות דעת על השירות והחוויה שהם קיבלו מכם. ככל שיהיו יותר ביקורות חיוביות אמון הלקוחות שלכם יגדל. הבונוס הוא שגוגל מציגים את הדירוגים ב עמוד עסקי ב-Facebook בתוצאות החיפוש שלה.
חשוב לענות לכל התגובות בשם העסק גם הטובות וגם הפחות טובות ובכך להגדיל את אמינותכם.
לקוחות אוהבים שמתייחסים אליהם ובמענה על הדירוגים ועל תגובות אתם יוצרים הרשה נעימה אצל הלקחות שלכם ומפרסמים מידע שלקוחות פוטנציאלים יכולים להינות ממנו.

הגיע הזמן להקים עמוד עסקי ב-Facebook

השאר את הטלפון או את הדוא"ל שלך ונשמח ליצור איתך קשר

דילוג לתוכן