לבניית אתר התקשרו: 054-4565126

שרותי מפות אונליין

תוכן עניינים

שרותי מפות אונליין הם כבר מזמן לא רק אסופה של נקודות על מפה.
שירותי המפות השונים והמובילים בישראל כמו אלה של גוגל, מייקרוסופט ואפל מאפשרים להוסיף לנקודה על המפה מידע רב על בית העסק שלך ובכך לעזור לך להגדיל את החשיפה וללקוח לקבל מידע רב יותר.

שירותי ממפות של גוגל

שירותי המפות של גוגל כבר מזמן עלו כמה מדרגות והיום הם כלי חובה! ובלתי נפרד מתהליך מיתוג דיגיטלי. תוצאות משירותי המפות של גוגל מוצגים בתוצאות החיפוש במונע החיפוש של גוגל ואליהם מתווסף מידע רב וחשוב.
החל מתמונה או לוגו של העסק, מיקום העסק על המפה, שעות פתיחה, מידע קצת, כתובת האתר וכלה בדירוג העסק ע"י הגולשים, שעות הפעילות בעסק, זמן שהות ממוצעת של לקוחות בעסק ועוד.
כשהטכנולוגיה הולכת ומתקדמת, שרותי מפות אונליין הופכים גם הם למנוע חיפוש. בין אם זה באפליקציות הייעודיות שלהם או בשירותי בינה מלאכותית כמו Google Assistant עולות יותר ויותר שאלות כמו "איפה אפשר לאכול צהריים" או "איפה לקנות מקרר חדש". תוצאות לשאלות אלה נענות בעיקר משרותי המפות של גוגל.
טכנולוגיות חדשות כמו Google Home, גם הן משתמשות במידע רב משירותי המופות של גוגל.

שירותי המפות של בינג

השירות הגדול ביותר שמשתמש בשירותי המפות של בינג הוא Facebook.
כל המפות שמוצגות בפייסבוק שייכות לבינג ואם נקפיד להוסיף את בית העסק שלנו לשירות המפות של בינג, כפועל יוצא הוא יוצג גם בפייסבוק.
בכלליות, ככל שנקפיד להוסיף את בית העסק שלנו לכמה שיותר שירותי מפות, ככה נגדיל את החשיפה שלנו ונאפשר ליותר לקוחות למצוא אותנו ולהגדיל את החשיפה וגם את המכירות.

שירותי המפות של אפל

נכון לרבעון האחרון של 2016, כ-30% ממשתמשי הסלולר בישראל הם של אפל (נתח השוק הגדול ביותר) וגם ל-Appl שירותי מפות משלה. אז נכון שלאפל אין מנוע חיפוש פורמאלי משלה אבל יש לה את העוזרת האישית Siri שם היא מושכת מידע רב משירותי המפות של אפל. כמו שכבר אמרנו, ככל שנקפיד להוסיף את בית העסק שלנו לכמה שיותר שירותי מפות, ככה נגדיל את החשיפה שלנו ונאפשר ליותר לקוחות למצוא אותנו ולהגדיל את החשיפה וגם את המכירות.

למה כדאי להשתמש בשרותי מפות אונליין

לשרותי מפות אונליין יש שימושים נרחבים.
בעזרת שירותי המפות השונים, אפשר להציג את בית העסק שלנו במנוע החיפוש של גוגל , הלגיע ללקוחות שמחשפים שירות באפליקציות המפות השונות, להגיע ללקוחות שמתשמשים בטכלוגיות חיפוש קולי ולהגדיל את החשיפה בקמפיינים ממומנים במנועי החיפוש השונים.
אפשר לשלב  מיקומים של העסק בפרסום בגוגל, ב-Waze, ב-Facebook ועוד.

רוצים להופיע בשירותי המפות השונים?

השאר את הטלפון או את הדוא"ל שלך ונשמח ליצור איתך קשר

דילוג לתוכן